середу, 13 січня 2010 р.

Семінар: "Інтернет як інструмент реклами та маркетингу в туризмі"

27 лютого 2010 в м. Яремча відбудеться практичний семінар на тему «Інтернет як інструмент реклами та маркетингу в туризмі», присвячений методам та інструментам інтернет-реклами та маркетингу для туристичних центрів, готелів, садиб та інших відпочинкових закладів. У якості доповідачів запрошені представники провідних пошукових систем, систем контекстної реклами, а також фахівці з пошукової оптимізації та інтернет-реклами.

Організатор агентство aContext.

Спонсор заходу: Карпатський національний природній парк

Запрошуються:

 

- Власники, керівники, адміністратори та відповідальні менеджери відпочинкових закладів, готелів, колиб, садиб, та інших закладів.

 

- Веб-студії та розробники веб-сайтів - для обміну досвідом та вивчення методів грамотної організації інтернет-представництв: сайтів, порталів, блогів.

 

- Маркетологи, PR-агенції, рекламні агентства - для вивчення передових інструментів просування та розповсюдження інформації

 

- Спонсори для організації заходу

 

Вартість участі на семінарі – 250 грн.

У вартість входить:

  • Участь одного делегата на всіх доповідях семінару
  • Кава-брейки
  • Пакет роздаткових інформаційних матеріалів по темі семінару

При участі двох і більше представників від однієї компанії передбачена знижка - 10%.

Учасникам наших семінарів передбачена знижка - 15%

 

За попередньою письмовою заявкою експерти на семінарі можуть провести аналіз і дати оцінку сайту Вашого підприємства

Усім учасникам семінару будуть видані дипломи

 

Увага! До 15 лютого знижки на квитки 20%. Попередні знижки зберігаються

 

Місце проведення: м. Яремча вул. Стуса 6 Візит-Центр

Зареєструватись на семінар можна, заповнивши Анкету, та відправивши її на e-mail: zalevskim@gmail.com

Немає коментарів:

Дописати коментар